Off to the oldies

Pust. Har nyss varit i stan och haft dubbel körlektion. Körläraren var sen så då blev jag lite orolig, men han kom så småningom. Det gick väl bra, jag är ju kanske ingen stjärna om man säger så. Nu ska jag snart till mina oldies för en låång dags arbete. Slutar 21.30 idag...en fredag kväll! Det är liiivet det. ;) Ska ju även jobba söndag morgon så det här kommer ju bli en extremt trevlig helg. Trevligt blir det nog...bara med fel personer. Hade ju gärna umgåtts med mina sötnosar istället för med gamlingarna och personalen. Men så är det...

Åhh en annan låt som är mäktig att lyssna på när man sitter på bussen eller promenerar är Kate Bushs  Wuthering heights. Man känner inte igen den först när man hör den men sedan blir det ett "ahaaa-just-ja-den-här"-moment. Så bra!

Just ja, träffade Helen en dag med när jag hade en timmes rast från jobbet. Mitt på Matfors. Så ovanligt att se henne här. Hon är bra trevlig hon. Blir aldrig några stela kallpratssamtal med henne, trots att vi nästan aldrig träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback