Klassisar på stan

Det gick rätt bra att köra igår. Fast en sak var lite rolig...först lyckades jag göra en perfekt sväng i en rondell och han berömde mig. Sedan när vi kom till nästa gjorde jag helt fel. "Hum ja det här var ju inte alls lika bra"... Jag fick lära mig om hur man skulle köra i de olika körfälten och läsa pilarna rätt. Huhu jag är så förvirrad.

Först träffade jag Johan Mjukhand på stan, åh så roligt! Synd att jag inte hann stanna så länge och prata med honom, jag var på väg till körlektionen. Hela klassen måste ju sakna Johan, gulligaste människan.
Sedan efter körlektionen hade jag också lite tid över på stan, då träffade jag Jenny och Amanda. Roligt. =) Träffade även på chefen...Gick också förbi Twilfit och Subway för att se om jag skulle få en skymt av Joanna eller Anton, men nope. De jobbade antagligen inte igår.

Idag ska jag också köra. Åhh tyypiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback