Halkbanejäkel =P

Kom nyss hem från halkbanan. Den gick bra, men inte från början. =P De hade bytt plats på varvmätaren och hastighetsmätaren så jag kollade på varvmätaren och kom upp i en alldeles för snabb hastighet. Haha det var lite kul...fast inte när jag snurrade runt sedan. Huuuu, men det gick ju bra. Älgen Helge lever. Blev ganska långdraget för det var så många varv man skulle göra. Så jag kan ju inte säga att jag tyckte det var jättekul precis. Men det är bra att ha den gjord, jag förstår varför man är tvungen att göra den.


Har sett filmen Tjenare kungen nu också. Haha suck. Den var rolig iaf. Får en att tänka på hur långt man är villig att gå och vad man är beredd att göra för att komma dit man vill. Tål att tänkas på! Hur mycket ska man smöra här i livet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback