Förvirrad men med koll

Igår skulle jag och Joanna sätta oss och försöka få någon ordning på vår framtid. Vi skulle alltså bläddra i diverse högskole- och universitetskataloger. Såklart har de beteendevetar-programet här i Sundsvall, ordnat och strukturerat in i minsta detalj. Men vill man plugga här? Heeeelst absolut inte. I Uppsala där man vill plugga där var det jätteknäppt. Man skulle pussla ihop sina kurser själv och det var för komplicerat. Vi måste kontakta någon...that's it. Vi funderade på om man kunde smita in hos syon på Västermalm kanske, ingen av oss har ju gått där och vi skulle nog inte bli igenkända. ;)


Johanna är i ROM!! Jag är sååå avis. Hoppas du har det bra där i alla fall. Spana åt mig med!


Det blev en promenad med Fjanton igår kväll med. Och jag har kommit på att valet är PÅ SÖNDAG! Inte om sisådär 2 veckor till som jag hade gissat på. Undra om det blir Maud ändå som får min röst? Jag är ju inte åt höger, men inte heller väster. Jag är som vanligt förvirrad.


Åh de ringde från Tuna strand idag! Jag ska gå en till inskolningsdag på torsdag. Yes, yes. Jag fick tacka nej åt imorrn som det var tänkt från början. Det kändes inte alls bra, men jag var rätt tvungen. Har dubbel körlektion och ska till tandläkaren och det är så svårt att få nya tider som passar bra. Så då blev torsdag mycket bättre, wihiee.


Yes! Jag bara älskar att läsa tidningar när jag ser artiklar där folk tänker precis som jag. Läste ett reportage i VR där det kunde ha varit jag som skrev den kvinnliga kändis-utelistan! YES. ;) //Carro med kollen. Hah. Nästan samma motiveringar, lite skrämmande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback