De coolaste kvinnorna-lista

Jajjamen, nån rättvisa ska det vara. Efter alla kill-listor är det dags för en annan. Har lite tråkigt nu så jag ska göra en lista över de coolaste kändis-brudarna. Den blir inte i nån speciell ordning.

Uma Thurman - Of course! Hon är så självklar att jag måste börja med henne. Hon är så egen. Inget vanligt utseende heller där precis och hon kickar ass i Kill Bill. ;)
Kate Winslet - Hon ska också självklart vara med. Hon är ju kanske hur bra som helst.
De desperata hemmafruarna - I love you all. =P Snacka om bra skådisar. Eva Longoria kanske inte riktigt kan räknas in här. De anda är helt enkelt super, hon är bara medioker. Men ack så rolig karaktär ändå.
Rachel Bilson (OC) - Hon är cool! Till skillnad från Mischa så har hon attityd och personlighet. Riktigt sweet. En sån man skulle vilja ha in i kompiskretsen. =D
Nelly Furtado - Tjejen som kan göra sexiga musikviedor utan att ta av sig alla kläder. Det skulle Brittan aldrig klara ;P Minns fortfarande Nellys färgglada jeans från svunna tider..men nu är det en annan stil på G
Rachel Macadams - Hon är också skitbra. Speciellt i filmen Dagboken! Eller hon är helt enkelt alltid bra.
Carolina Kluft - Så äkta, så skönt sund. Verkar ha en sån bra inställning till allt.
Jennifer Aniston - Någon som har utstrålning. Brad din korkade idiot...Och vem kan motstå karktären Rachel?
Charlize Theron - Hennes val av roller gör henne så självklar på listan. Hon är såå TUFF. Asbra i Monster.
Jessica Alba - Hon verkar vara rolig och jordnära. Sånt uppskattas alltid.
Emma Andersson - Japp, tro det eller ej. Hon verkar vara hur trevlig som helst. Inga divalater där...
Carolina Gynning - Av de dokubrudar som placerats i bimbofacket är hon den som jag tycker skiljer sig. Natacsha, Olinda och Elita får inte vara med, men jag gillar Carolina helt enkelt. Trots att hon säger ordet lixom i varje mening. =P Lite cool är hon ju i varje fall...
Linda Skugge - Sättet hon skriver på alltså, Haha! Hon har ju så mycket krut i käften. =P
Lily Allen - Hon påminner ju verkligen om en kvinnlig Michael Skinner. Jag gillar hennes musik och stil.
Brittany Murphy - Hon är verkligen en bra skådespelerska. Hon varierar sina roller grymt bra. Hon kan se coolt skabbig ut =P Näe...jag tycker faktiskt inte att Courtney Love kan det Anton...=P
Kirsten Dunst - Samma som ovanstående. Talangfull. En kändis man inte riktigt kan låta bli att ogilla.

Jag har säkert glömt många viktiga. Speciellt mindre kända svenskor. Men jag valde att ta med lite mer kända den här gången. Här är några få som jag helt enkelt inte klarar av...eller bara ogillar. =P

Mischa Barton - Finns det någon tråkigare? Tycker hon helt saknar charm, utstrålning, utseende och bara helt enkelt verkar astråkig. Och utan sitt smink bli det föör mkt =P. Jag kan medge att hon ofta klär sig snyggt, men annars toppar hon listan på folk som verkligen inte hör hemma i Hollywood. Värdelös kan jag faktiskt kläcka ur mig...=P
Angelina Jolie - Tro det eller ej. Visst hon ska cred för sina hjälpinsatser i världen, men annars tycker jag att hon suger rätt hårt som skådespelerska och hon verkar bara helt skruvad. Inte på ett coolt sätt som jag kan tycka att andra lyckas med. Hon blir inge coolare i mina ögon för att hon är helt annorlunda. Uma lyckas, men tyvärr inte du.
Nathalie Portman - Kanske också lite chockerande. Förut tyckte jag hon var rätt cool, men att vägra fota sig med små fans om hon inte är helt sminkad är bara såååå ocoolt. Hennes motivering är att hon inte vill att världen ska se bilder av hur hon ser ut egentligen. Usch för sånt där...Ett plus ska hon dock ha för att hon utbildat sig och allt.
Marie Serneholt - Med den enkla förklaringen, ser man ut som en dålig Barbie-kopia som dessutom inte kan sjunga utan playback så hör man inte hemma i stjärnglansen.


Kom ihåg att det här endast är mina åsikter. Ni får tycka preciiis vad ni vill. Även om jag har rätt ;P



Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic De grymmaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback