Åhh shoppat!!

Idag var jag uppe med tuppen, nästan i alla fall. Körlektion i gryningen. (Egentligen var det kvart i nio och det är inte speciellt tidigt ändå för en morgonmänniska). Jag fick köra med en tjej idag och det gick ju bra.

Men till det underbara...det jag gjorde efter att jag kört. Jag shoppade! Åh det var så länge sen så jag inte kunde låta bli att slösa lite hit och dit. Först skulle jag nöja mig med en höstjacka som jag hittat på h&m. Men det blev en scarf till den också. Efter det hade jag fått syn på vinterjackorna och jag köpte en grå. Fast det var väl lite mer åt en höst/vinterjacka..men jag ska ha den på vintern. Och när jag ändå var igång unnade jag mig den underbara randiga halsduken jag suktat efter på Åhlens. Sedan skulle jag till bussen, kanske var lika bra det. =P Men det kändes så himla härligt att få unna sig lite kläder...som jag dessutom absolut behöver.
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback