Sundsvalls nattliv..nej tack.

Hur ska jag förklara kvällen? Jag tror att rätt ord blir lam. Först var vi på Emelies fest, polisen kom för att några idioter bråkade som inte fick komma in. Larsson höll på att råka illa ut där då idioterna gav sig på honom. =( Tur att det gick bra. Vi hade iaf en rolig turnering.

Efter det drog vi ner på krogen. Först Svenssons och sedan Coppers. Båda SÖG! Alltid hemmafester från och med nu, jag måste ju säga det, för att citera Jukkle (haha) krogen suger! Vi skulle in på kårhuset till sist också men då var man måttligt less, så jag och Joanna skippade det. Anna och Jansson gick in de. Det var verkligen fel tid på månaden att gå ut iaf, stan var ju halvt död.

Varje gång jag varit på krogen kommer tanken upp om att jag fan aldrig kommer hitta nån vettig kille. Inte för att jag läängtar efter att ha ett förhållande (är alltför förhållanderädd) men utbudet sucks. =P Var är alla söta, smarta, icke-sluskiga, normala killar? Kan svaret möjligen vara INTE PÅ KROGEN? Baah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback