Söta små bilder

Det gick rätt bra att köra idag. Jag såg Anton komma gående och var rädd att han skulle missa mig så jag tutade och svängde samtidigt. Woho, I'm learning. Det var askul när jag skulle göra säkerhetskontrollen av bilen med. Jag skulle testa tutan och råkar ta i av full kraft. Framför bilen står en tjej som håller på att flyga till en annan planet, hon vart skiträdd. Haha det var dagens skratt! Nu kan jag fickparkera också. Om jag bara kommer ihåg alla miljoner småsaker man ska tänka på. Stor chans...=P


Åhå keson med chilismak är slut, den var good. Nu knarkar jag russin och vaniljte med Hemsö-honung, åh så gott! Kanske inte samtidigt men. Och så knarkar jag mammas nyttighetsbröd som hon hade med sig hem från hälsomässan, så gott!

Kan de ringa snart från Tuna strand eller!!? Jag vill jobba!
Här kommer lite bilder från lördagen.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anton

oj oj oj, vilken het frilla jag har alltså. haha.

Ja, jag förstår dig över jobbet. :-\ Jag tar på mig så mycket det bara går.

2006-10-03 @ 21:09:18
Postat av: Anonym

Hihi ja hett värre =P Fast jag är såklart hetare.

2006-10-04 @ 13:48:51
Postat av: Christian

Nämen titt va stor ni blivit :)

2006-10-06 @ 18:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback