Ninas resa

God morgon. Värst vad jag ska vara morgonpigg. Det är typ ingen inne på msn vid den här tiden, men jag kan inte sova när alla de andra i familjen har gått upp, stökat klart och åkt iväg.

Såg Ninas resa igår. Mamma har ett sånt här bra prova på-erbjudande då hon får hyra så mycket film hon vill i 2 månader. Woho! Synd att det mesta är barnfilmer till Jesper. Ninas resa var obehaglig i alla fall. Som alla filmer som skildrar andra världskriget och förintelsen är. Usch man mår så dåligt av att se. Den filmen är ju sann också. Trots hemskheterna kunde jag inte låta bli att lägga märke till hur mycket snygga kläder Nina hade genom filmen. Hmmm. =P

Hade körlektion igår också. Det gick rätt så bra. Roligt att träffa Joanna och gå en sväng på stan med henne. Hittade två tröjor som jag köpte. Kan som vanligt inte låta bli. En vit omlottströja och en grå tunnare kofta. Var i alla fall relativt billigt. =) Gick förbi Subway och spanade, men ingen Anton.

Usch våra vindruvor smakar lök! Dumma lökarna har legat alldeles intill och pestat på de små druvorna.

Appropå ingenting blev jag värsta sugen på photo shoot. Aaaaaanton? Vad säger du? Är det inte dags snaart? ;) Så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback