MIN MAKE-OVER =D

Håhå nu har jag haft roligt. Har kollat in lite olika frisyrer på mig själv. Vilken blev bäst? Bortse från taskig kvalité. Lite roligt var att en blev Bree-style och en påminner lite om J-Lo. Hoppas ni kan se alla 11! Det ska fungera.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha! Coolt! Så vilken blir det nu då? ;-)

2006-10-30 @ 17:59:17
Postat av: Anonym

Jadu..=P Tror inte jag satsar på afrot iaf. Vilken föreslår du?

2006-10-30 @ 18:22:49
Postat av: Linus

Haha ta inte den med glasögon, du ser ju ut som en naturare. =)

2006-10-30 @ 22:03:05
Postat av: Carro

Haha nä fy fan det vill man ju inte riskera...

2006-10-31 @ 10:45:13
Postat av: Anonym

den bruna korta, taggiga eller den blonda frisyren där du också ler lite va bäst..;)

2006-11-04 @ 12:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback