Matlagning

Åh, jag har kommit på att jag gillar att laga mat. Måste vara från pappa, han som var näst intill mästerkock i mina ögon. Nu ska jag i alla fall laga mat så ofta jag kan, måste lära mig ordentligt. Mamma har ju varit på hälsohem en helg och nu har vi startat nån nyttighetsperiod hemma.

Idag lagade jag fiskgratäng med räkor. Blev riktigt bra, mamma lärde mig. Det var faktsikt skitlätt, men ändå så gott. Var bara att hä lite räkost och turkist yoghurt mm på fisken och ställa in i ugnen. Sedan gjorde jag sallad med sojabönor som jag rostade i olivolja. Mmmmm. Och morötter såklart, min drog.

Jag har vant mig vid mitt mörka hår nu, I like it! Nu får det inte börja blekna eller så bara, det är ju faktiskt bara intensivtoning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback