JAG KLARADE DET!!!! =D

Jag klarade uppkörningen!! Åh jag är så glad. Fast egentligen har jag inte fattat det än, känner mig precis som vanligt. Hua vad nervös jag var i morse, trodde jag skulle kräkas. Att jag alltid ska vara så jäklans nervös och alltid tro att jag kommer misslyckas. Måste seriöst försöka ändra det beteendet. Oftast när jag väl är i den svåra situationen (prov, uppkörning what so ever) så tillåter jag mig inte att misslyckas. Jag blir så koncenterad. Så ofta lyckas jag ju faktiskt. Kan heller aldrig säga att jag är bra på något. Inte coolt!

Fick i alla fall en trevlig typ från Vägverket som jag fick köra upp med, Klasse. Och körläraren min satt med i baksätet, det kändes tryggast så. Fick köra omkring lite i stan och sedan motorvägen mot Haparanda och sedan i Birsta. Shit tänkte jag, inte motorvägen, det är det jag övat minst på. Men det gick skitbra som tur var. Backningen blev på rak väg, PUST! Och parkeringarna gick bra (på Stadium även). När han sa att jag klarat det visste jag inte vad jag skulle tro. Fattar det fortfarande inte. Antar att det kommer kännas på riktigt när jag sätter mig själv i bilen första gången!

Nu ska vi fira ikväll säger mami. Ska först se "I hetaste laget" eller vad den heter och sedan blir det säkert god middag. ;) Mormor skulle visst komma idag med.

Har bara en sak till att säga, YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback