Jag blåser bort

Nu är jag tröött. Det tär faktiskt på krafterna att få gamlingarna nöjda. Hua, vissa saker vill man verkligen bara grina åt. När det gäller sånt där är jag alldeles för empatisk för mitt eget bästa.


Var med Anton igår iaf, så befriande! Hemma SUCKS big time. Harry och mamma vill man undvika att ens prata med till varje pris, jag saknar ord för att ens förklara. Matilda behöver inte heller förklaras annat än med världens sjukaste människa ungefär. Hur mycket man än försöker går det inte att tycka om henne. Tragiskt men sant, tyvärr. Vi åt god glass som vi blandat med turk-yoghurt, det blev ju skitgott så. Det ska jag börja med. Det gav oss energin att leka superstar-wannabes, så kul. "Någonting är glapp, Roy säljer japp...man ska ha huuusvagn". Eller "Något går i kras, Roy säljer gas". Bra rimmat. Haha så bra text i den. (För att inte tala om Ronny och Ragge. ) Har jag inte rätt? Hihoo det var skönt att äntligen få skratta.

Stars are blind är som vanligt en självklarhet.

Shit vad det blåser ute nu, trodde jag skulle flyyyga all världens väg, men hemma är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback