Heta 50-tal!

Såg som sagt musikalen "I hetaste laget" igår i stan. Ni vet från filmen med Marilyn Monroe. Åhhh jag blir alltid alldeles till mig när jag sett bra musikaler. För BRA det var den! I love, I love, I looove musikaler. Åh, nu minns jag hur kär jag var efter att ha sett Grease. =P Det var värre än nu.

Skådisarna var jättebra i alla fall, fick se prov på mycket bra improvisationer när ljudet krånglade till lite. Joanna!! Gissa vem som var meeed? KEBA. Ska beskriva exakt hur het han var i en baddräkt i manlig 50-tals-modell sedan. Man såg en hel del! Haha. Det var nog han de döpt föreställningen efter. ;)  Men hur som helst var han nästan hetare i maffia-outfit. Min gamla danslärare som vi hade på Skvadern var med också. Men annars var det Anna Norberg och Andrés Estetche (hur nu det stavas) som var bäst. Fast bäst av alla var en kille jag inte vet namnet på. Braaa skådis.

Kläderna var hur HETA som helst! Åhhh älskaaaa. Man skulle ha varit ung på den tiden.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback