Going brunett

Tjaa. Fick ett infall igår och gjorde en mörk intensivtoning. Blev mörkare än jag trodde! Skulle klippa mig hos farmor så då impulshandlade jag en sådan innan. Vilket tjaaat om att jag inte skulle ändra färgen och bla bla bla. Visst jag gillar min naturliga hårfärg, men hur tråkigt är det inte att aldrig förändra det jäkla håret? Så nu är jag inte koppar-kastanj-kanel-med spår utav furu-färgad längre. Ohh oww. Korthårig känner jag mig också för den delen. Spännande.

Ikväll är det Desperate Housewifes och imorrn får jag äntligen jobba! På torsdag ska jag vaccinera mig. Alltså ta den andra sprutan för gulsot, tog ju en innan jag åkte till Rumänien i våras. Så att det räcker i 20 år liksom, istället för 1 år om man bara tar 1 spruta.

Funderade mycket på en sak Bree sa. Det lät så sant! "Motsatsen till kärlek är inte hat, det är likgiltighet. Om du hatar någon så bryr du dig fortfarande." Just precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback