Äntligen

Imorrn ska jag få jobba! Åh så bra. Och på fredag och söndag med. Det är ju inte så bra dagar kanske, blir ju inga helgnöjen precis, men skitsamma. Jag längtar så efter att få jobba ändå.


Idag har jag fått lära mig laga chili con carne, inte svårt. Potatissoppan igår var ingen konst heller. Nu när jag snart är mästare. kan tvätta också. Woho äntligen har jag orkat bry mig om att lära mig det. Men de ungarna lär ju knappast äta såna nyttiga grejer som jag lär mig, de vill väl säkert bara ha fish & chips.


Idag har jag trallat på en massa mysmusik. Johnny Cash bland annat. Och jag älskar Marit Bergmans låt No party. Åh så härlig. Och videon, den är ju skitbra, med valrossen.


Jag har inget mer att skriva tror jag. Går bara och väntar och väntar...fast det är rätt skönt att vara ensam hemma på dagarna. Man kan göra vaaaad man viiill. Typ tokdansa till mtv och sjunga hööögt. Såå underbart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback