Why do all good things come to an end?

Nu har jag fått svar från familjen i London. De hade kollat upp mina referenser och de hade bara bra saker att säga om mig, som tur var. Yes, yes. Så det blir troligtvis kring den 8:e som jag åker.

Idag har jag i alla fall varit hos farmor och farfar. Fikat kaffe och snickersglass i vanlig ordning. Jag ska spara klippningen tills lite längre fram. Jag är ganska nyklippt så. De har fortfarande pappas gamla nallebjörn i soffan. =( Kört bil har jag också, inte ensam dock.  

Igår var jag och Anton hos lilla Joanna, som numera är stor 19-åring. =) Weei. Vi har tjuvkollat på flera nya avsnitt av Desperate Housewives och fler blir det imorrn. Vi kom in på en härlig diskussion om julmat, alla läängtar efter den. ;) Vi fettade i oss både tårta, mjuk pepparkaka och lussebullar. Mamma ska göra pepparkaksdeg och då ska jag få baka min uppsättning av snyggo-pepparkakor. Jag ÄGER på att baka.

Åh en bra sak! Mamma har köpt 3 nya dvd-filmer. Nya Pirates, nya Beck och Da vinci koden. Har sett The grudge 2 också. Den var ju hum..jättebra..eller hur var det nu? Magnus laddar hem lite filmer också, så det är braa.


Dagens musiktips, Nelly Furtados album Loose. Speciellt låten som jag har som rubrik på detta inlägg. Annars har jag lyssnat en del på Jem också. Låtar jag haft länge som glömts bort. I like her.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback