Trevlig shoppingdag!

Jepp, kom nyss hem från en heldag på stan. Det blev jag, Anna, Linus och hans två kompisar som shoppade loss. Eller jag shoppade loss snarare. Köpte en heel del. Synd att Joanna inte var med, hon saknades. Men Joanna, så fort jag pratar med dig nu har du antagligen en hel del att berätta! =D

Träffade en massa gamla gobitar. ;P Bland annat Lina, en jobbarkompis från IKEA och så mjuukhand Johan, gulligaste vännen! + En massa andra, många skvadrar. Anton stod och såg söt ut på Subway. =P

Efter alla affärer blev det jag, Anna, Linus och Hansén som sjönk ner i sofforna på Chocolate House. Med en cookie och en kopp varm oboy som smakade lite vit choklad kändes det ju toppen.

Linus är obeskrivligt rolig! =D Det visste ni ju redan. Det var lite roligt när vi skulle gå över en gata och en stoor postlastbil kommer körandes i full fart emot oss. Gissa vem som kör?? BRUM. Det blir alltid så konstigt när jag ska titta på honom, oftast en sån lång ögonkontakt, åh. För att jag inte kan slita blicken... Och då kollar han tillbaka. Han måste ju undra varför jag glor. Illa. Fast jag är inte lika kåt på honom nu, han har ju rukkolan. Och hon är inte snygg. Men att han är snygg går tyvärr inte att förneka. =(

Jag gillar mina fiina kläder jag köpte. Jag unnade mig det jag kände för, och billigt blev det inte. =) Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback