Svälj inte fiapjäser!

Idag gick timmarna snabbt på jobbet. Vi fikade en massa och de som varit med ett tag berättade roliga hisorier om alla tokiga gamlingar de tagit hand om. Så kul.

Min favvo-gamling har dött! =( Den tant jag var så mycket hos och som var helt klar i huvudet vid 97 års ålder. Känns inte alls kul. Hon var verkligen sötast och trevligast. Vila i frid. Det innebär alltså att jag idag för första gången sett en död människa. Jag gick in till henne och tittade på henne där hon låg på sitt rum. Lilla tanten...=(

De skulle spela fia med knuff idag med och det höll på att sluta illa. En tant åt upp tärningen! Eller, vi lyckades få ut den ur hennes mun innan hon svalde den. Som tur var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback