London i januari

Ja nu är det så gott som bestämt. Det blir i januari jag åker, troligtvis någon gång i början. Först blev jag lite orolig för mamman i familjen ringde mig igår och sa att de ville ha dit mig om en vecka istället! Men att jag fick åka hem över jul ändå. Nu ändrade de sig på grund av alla resor som skulle bli. Känns bra det. Januari duger bra.

Jag vill att Johanna ska åka med! Så jag har ringt och tjatat om att hon ska söka fler jobb. ;) Hoppas det går bra. Skulle vara kul att ha nån med sig, även om man säkert träffar mycket folk där. Det är ju Barnes! Svenska skolan ligger där och det finns många au pairer i området. Niiice.

Jag kommer sakna alla ju! =( Usch, hatar farväl. Men än är det inte dags...så ingen oro än så länge. På nyår ska jag inte ta på mig nåt jobb! Jag har köpt ashetaste klänningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback