Det går bra nu!

Igår var en sån här dag då allt bara kändes så lyckat. Min dator fungerar igen för det första. Jag fick ringa datorbutiken och hade ett långt samtal med en trevlig skåning. Men nu är den som ny igen!

Den andra av de 2 familjerna jag skickat in au-pair-brev till ringde mig igår. Vi pratade i 23 minuter och hon sa att hon hade fastnat lite extra för mig. Fortfarande så var det en massa som ansökt och hon skulle ringa några till. Hon skulle höra av sig igen nästa vecka (lär ju ska ta längre tid, seeegisar) och meddela om jag fått jobbet eller inte. Får jag jobbet så åker jag till London i januari. Synd att det inte var tidigare, men det kan nog vara bra ändå. Så får man fira jul här hemma.

Och om jag inte får jobbet, har jag en plan för det med. =)
När allt är så här på topp, då kanske det är läge att diskutera körkortet med mamma? Då klarar jag nog av motgången bättre. Eller? =P

Kommentarer
Postat av: Anton

Oj oj oj. Där ser man. Så nu ska du heta bara Öh då? ;)

2006-11-15 @ 11:43:22
Postat av: Carro

Aaa eller hur. =P Nä men mamma blev skitsur och ledsen för att jag ville byta.=/

2006-11-15 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback