Cleaning out my closet

Nu så här när jag har några lediga dagar passar jag på att storrensa. För snart har jag inte tid, jobbar fredag-måndag den här veckan också. Jag började med mina skrivbordslådor igår och herregud! Ingen människa kan äga så mycket skit som jag. Det blev stora högar på golvet av allt jag samlat på mig.

Hittade dagböcker också och jag kunde ju inte låta bli att läsa. Jag har en del såna och jag slängde faktiskt 2 st. Och jag ångrar mig inte.

Jag hittade ett roligt brev som jag och Helen hade skickat till nån kille. Det stod: "Hej, vill du vara ihop med Helen? Du kan svara ja, nej eller kanske. Om du svarar nej vill vi veta varför, hälsningar Helen...men mest Carro!" Hahaha va? Vadå mest jag? =P

När jag jobbar på IKEA i helgen ska jag passa på att köpa en massa förvaringssaker, typ mappar och lådor. Nu ska det bli ordning och reda...Ni ska se den enorma hög jag redan slängt. Och än är jag bara på skrivbordet. 4 lådor och ett skpå med 2 hyllor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback