Stämning på torget

Även fast jag inte bryr mig mycket om fotboll så var det ändå en härlig stämning på Stora torget igår kväll när Sverige mötte England. Och det roligaste kanske var att höra alla "neeeej" och "ooohn" när England höll på att göra mål. När det blev 2-1 till dem och det bara var några minuter kvar så var alla jätteuppgivna. Men jag sa hela tiden "Det är luuugnt jag lovar att de hinner!" Och Sverige hann! 2-2 och vi fick se bar hud på Henke. Mhmm. Det var för övrigt fler hetingar där än väntat, många som valt att gå dit. En sak vi störde oss på var att en snubbe i Englands lag hette "skrev". För visste bertyder crouch det? Han var inte het iaf. Det kan ju inte vara så kul för honom att ha växt upp med det namnet. Brad Pitt är ju bara kul på svenska liksom.


Idag måste jag städa. Mitt rum är igenväxt ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback