Shake that royal but

Åh jag är på sånt bra humör. Det var så roligt att gå i paraden på stan med fina kläder och viftande flaggor. Det var verkligen hur mycket folk som helst som stod längs vägarna och kollade, 22.000 sa Kjell Lönnå. Kom ju lite för tidigt in så då passade jag på att gå och glänsa lite på stan i mössan och de vita kläderna. Då kom det ju såklart fram turkar och skulle heja. Och en tant som jag inte alls hade nån aning om vem det var typ jagade efter mig med kameran. What? Sedan samlades vi bakom Hedbergska och där var alla finklädda och i full gång med att fixa flaggor. Det var så roligt, vi stod framför ett stort gäng som såg ut att komma direkt från filmen American Pie- Band camp. Hehe orkesternördar om man vill kalla det så. Vi skrattade så när de började spela liknande musik också, som de sedan spelade om och om igen.

Tro på fan att jag har lyckats igen! Men nu var papparazzi-bilden inte medveten. Jag skulle fota Vickan på scenen, men just då vänder hon sig om och typ halvböjer sig ner, och visar sin lilla kungliga bak för hela Sundsvall. På den sekunden det tar har jag hunnit fånga ett kort på det. Även att Tarras var med! Det var så sjukt roligt. Hon såg precis ut som i Familjen på Tv4. Samma frilla och kläder. Dagens skratt! Titta och njut. Jag hade dessutom mina kungakronsörhängen för att hedra monarkin.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Mamma visade mig förresten en kamera i en tidning som "smyg-fotografer" borde köpa stod det. Det var nån vridbar grej på den. Men mamma då, inte behöver jag nåt sånt inte...Jag klarar mig ju så bra ändå med att smygknäppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback