Playa del Rönnö

Tjoo. Ännu en härlig dag på stranden. Och visst, nu har man fått lite färg. Trots att jag har koppar-kastanje-kanel-med spår utav furu-färgat hår och känslig hud. Jesper fick följa med idag också, han har ju tjatat i 28 år om det. Jag och Joanna badade också, niice. Har vaknat rätt tidigt på mornarna nu, i lagom tid till "Hej hej sommar" med Nick Schröder.

Önskar hur som helst att alla dagar kunde vara i stil med denna och gårdagen. Fast att åka en vecka utomlands och bara ligga och steka på stranden är inte min grej. Jag blir för rastlös. Men i goda vänners sällskap och när man har nåt att göra eller prata om då är det toppen! Åh, sommaren! Jag säger då det, såna här dagar är det bästa jag vet. För jag har så roliga personer i min omgivning. Läste i Joannas blogg att hon också skrivit om musslan, men jag måste ändå berätta för de som inte läser. Jesper och en unge han lekte med hade hittat en mussla och hade den i en plastpåse. Så sa ungen: "Men nu är inte musslan kvar, den bet sig ur och smet!" Haha, jag och Joanna undrade fundersamt när musslor fick tänder!? Absolut dagens skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback