Jag vill se Håkan live igen

Jepp jepp. Sitter här och tänker på Håkan Hellström. Han har såna fiina låtar. Kan ju bero på att Anton nyss var här och spelade en massa såna låtar på gitarren. Då påmindes jag om hur bra låtarna är. Linus skulle ju lära mig spela och visst jag lärde mig en hel del ackord, men mest ville han faktiskt spela själv. Hihi, minnen. Jao, vad har hänt mer idag? Inte så mycket faktiskt. Jo en promenad innan dess att vi gick hit, då jag fick lätta hjärtat lite, puh. Sånt kan vara väldigt bra emellanåt. Jesper blev ju såklart asglad och ASJOBBIG när Anton kom. Undra varför ungar jämt ska vara så? När man har nån kompis hemma förvandlas de till världens mest enerverande små människor. Aja, nu ska jag nog gå och äta nåt.


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Joanna

Nämen har du varit inne på bloggen men inte msn, fyy skäms! Nu härmar jag dig på bloggdesignen iaf, man får plats med mer bilder på bredden ;P Vad är det som har tyngt ditt hjärta? =( Fick Anna tag i dig föresten? och så ska jag ju klämma in en fråga till =P Ska vi gå å bada imorrn om det är fint väder?..sådär nu är jag ng klar med frågandet =P kram kram!

Postat av: Håkan Hellström

Hehe tack för att jag får vara med i din blogg! Känner mig grymt hedrad. Jag ska i alla fall signa skivor i Matfors den 23 juli på Tempo! Kom dit!! Mvh Känn ingen sorg för mig matforstorg! (har Matfors ens ett torg?)

2006-06-26 @ 23:04:49
Postat av: Carro

Alltså Linus..det är ofta du förtjänar stryk...=p

2006-06-27 @ 11:02:04
Postat av: Carro

Förresten Linus..du vet att det inte är någon idé att skriva med annat namn? :P Man kan se på IP-adressen att det är du :D Hah.

2006-06-27 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback