Grillkväll med klassen

Ja det var en mysig kväll! Pernilla och Ellen hade kommit på jätteroliga presenter till oss. Alla fick varsin bok som passade till dem på nåt sätt. På mitt paket stod det "Till Carro, allas vår rödhätta. "BAH tänkte jag! Vaaaad menar de med att kalla mig för nåt så simpelt som bara rödhårig? Alla skulle läsa upp vad som stod på paketet och sen öppna och kolla vilken bok de fått. Jag fick en deckare som hette Rödluvan. HMM jag var noga med att påpeka: "Faktiskt är min hårfärg koppar-kastanj-kanel, men tack så mycket." "Glöm inte med spår utav furu" påminde Kim.

Vi åt good mat. Grillad kyckling, tsatsiki, sallad med fetaost och grejer, potatissallad, kött...Och så prinsesstårta. Mycket trevligt. Så spelade vi kubb med. Jag och Linus var noga med att håna och psyka varandra. Alltså jag måste verkligen erkänna det, jag är nog så dålig på kubb som någon människa kan bli! Alltså till och med Anton skulle säkert klara sig bättre. Linus psykade mig ju hela tiden, så jag skyller på att det var det som var felet. Han var minsann lika dålig! Det blev rätt tidigt som folk avlägsnade sig och vi åkte vid 10, vi började ju tidigt så. Jenny var en ängel och skjutsade hem mig. Tack bästaste Jenny! I owe you one. Nu vill jag hitta på nåt med Joanna också ju, det var länge sen. Hyra film låter som en bra idé.

Förresten, Gnarls Barkleys låt Crazy är inte bra...

Kommentarer
Postat av: Joanna

Baaah! vad säger du? den låten är ju visst bra =P Fan jag glömde totalt det där med å hyra film. Mamma tvingade mig att städa mitt rum tills sandra kommer hem =/ Kanske kan vi hyra imorrn efter att du hälsat på vickan ;) om du inte hade nåt du skulle göra med klassen dvs.

Postat av: Anton

Oj, ja.. Jag vet inte om jag är så mycket bättre på kubb faktiskt. Vi spelade lite igår, och jag behövde gå och pissa i skogen. och när jag kom tillbaka så hade vi redan förlorat. Iofs kanske det betyder att de andra är chanslösa utan mig. SÅ måste det såklart vara!

Ja, nu ska vi a picknick på stan. :)

2006-06-06 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback