FETHET-listan, sista dagen!

Åhhh äntligen. Vi är framme vid W! Jag och Joanna pratade först om att göra en topp 10, men kom fram till att det var alltför svårt. Fast vi kom överens om vilken som skulle vara etta, nämligen snyggingarnas snyggingar Wentwort Miller! =D (Jag var dock inte riktigt beredd att låta Josh bara vara 2:a, men men). Här kommer iaf de sista snyggingarna vi har att erbjuda.


W
Wentworth Miller - Tänk om vi aldrig börjat följa Prison Break slaviskt! Då hade vi kanske missat denna guden. Han medverkar ju tyvärr inte i alltför mkt annat =P Iaf, det är svårt att komma på en sexigare man än denna. Japp, man måste säga man, vi hade gissat på att han var 25...vi hade fel med ett decennium sådär. Och hur hett är det inte när en sån här skitsnygg människa hellre sitter hemma och spelar alfapet än att gå på krogen!? HETT, säger jag. Men hur ska vi få en chans att träffa dig Wentie om du bara är hemma? =(
William med det långa efternamnet (prinsen) - Jodå du är het. Inte alls i klass med föregående, men en listplats i all ära får du.
Will Smith - Het choklad här. Duschscenen i början av "I robot" haha den får mig att rodna.


X
Xzibit - Jaarå, vi kom på en även på X.

Y
Tyvärr, här måste vi göra er besvikna...ingen Y-snygging.

Z
Zlatan - Jag har inte hållt med de som sagt att han var snygg förut, men nu måste jag ge mig. Han måste ha fixat tänderna och någonting mer, för nu har han ju ett jättesnyggt leende. Och just det där speciella Zlatan-leendet är svårt att motstå. Han är dessutom lång och mörk, vad mer kan vi begära?


Image and video hosting by TinyPic Jaaa Wentworth, idag är det bara du som ska få vara med på bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback