FETHET-lista dag 7

Oja, idag blir det snarare en Het-choklad-lista. Idag kommer iaf bokstäverna T, U och V. Jag tror varken jag eller Joanna kan hålla oss snart, vi har längtat såå efter att få publicera W!! Idag är ju näst sista dagen. Känns nästan som att en tår är på väg att rulla ur ögonvrån. Snyyft. Åhå vad less jag blir förresten! Självklart skulle gitarr-jävla-strängen gå av ändå. Så nu kan jag ju ändå inte spela. Hade ju verkligen varit ett bra tidsfördriv. Tur att den inte spratt på mig iaf. Hörde ett ljud från gitarren och när jag kollade hade den gått av. BUHU! Nu till hetingarna...

T
Tyler Hoechlin - Heeetingen i Sjunde Himlen. Synd att det bara är de gamla avsnitten som går i repris hela tiden, där är ju inte denna heting med.
Tom Welling - Oh, killen har det där perfekta utseendet. Synd att han har lite av en mes-stämpel, iaf enligt mig. Kan han inte bara försöka sig på att göra nån roll där han spelar svin. Skulle vara kul att se.
Tyrese - Het choklad här! Och musklerna, mama.
Taye Diggs - Het choklad här med!
Tad Hilgenbrink - Konstigt att det finns så lite information om denna heting ute på nätet. Han är iaf med i American Pie - Band camp och spelar Stiftlers lillebror. HET!

U
Usher - Inget usch här inte, den här killens kropp alltså! Åhåå så het. Tänk att dansa med den här hetingen. Skulle inte gå att tacka nej till.

V
Val Kilmer - Den unga versionen. Snacka om att han var het då!



Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tom, Taye, Usher, Tyler och Tyrese.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jaa precis, måste vara Linus, vad har han för ip-adress så kan jag jämföra? =P Jaa värsta pissväder!! inte coolt. Kom föresten på en heting vi glömt!!! Gary Dourdan, han i Csi. Vi nämnde honom men glömde =( buhuu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback