FETHET-lista dag 6

Idag kommer bokstäverna P, R och S. Vi hoppade över Q eftersom vi inte kunde komma på något namn på Q över huvud taget...förutom Quentin Tarantino. Och Joanna förbjöd honom på listan, trots filmerna. Jag förstår mig faktiskt inte på henne, han har väl en vacker panna? Suck suck.

P
Paul Walker - Min lillebrors största idol. Och visst har karln en snygg kropp och ett leende man inte kan motstå.

Q - (Ingen Quentin här idag då...) Jag försöker smyga med honom ändå.

R
Ryan Gosling - Sedan vi grinat ihäl oss till filmen Dagboken är vi såld på honom. Åh jag kan bara inte släppa filmen. Eller denna charmiga och smarta kille.
Ryan Donowho - När du dog i O.C dog en liten bit av våra hjärtan. Han ser ut att vara i vår ålder men hur gammal var han Joanna? Typ 26. Lite tokigt. Roligt namn med...Ryan Don't know who?
Ryan Phillipe - Du har sådana där läppar man bara känner att man vill smaka på. De ser liksom så goda ut.

S
Santa Cruz (egentligen Roque också) - En av de absolut hetaste fotbollsspelarna i världen! Kanske hetast på listan idag. Spelar i Paraguay och jag förbannar mig själv att jag missade när Sverige spelade mot dem, helt utan anledning dessutom.
Simon Rex - Allas vår porr-Simon. Lugn det gör inget, du är lika het ändå och vi bryr oss inte om att du varit med som ensam skådis i ett par rullar av den mer avklädda sorten. Du tog igen det när du spelade George i Scary Movie.
Sean Faris - Spelade kåtjäkeln i serien Life as we know it. Har nästan samma leende som Tom Cruise men den här killen lär vara 1000 grr snyggare.
Sean Penn - Het gamling kan man väl säga. Mest imponeras jag över hans briljanta skådespeleri.
Stavros Niarchos - Paris Hiltons heta ex.
Sean William Scott - Trots att den töntiga Stiftler inte lyckades få alltför många brudar på fall, är vi säkra på att den riktiga killen bakom karaktären lätt skulle charma oss.
Sakis Rouvas - Joannas snygg-grek. Och ja, han är ju inte ful precis.
Snygg-Lars! - Jag kunde inte låta bliii att smuggla in honom på listan, trots att Joanna inte vet. Hihi. Få blonda killar har lyckats få en hedersvärd plats på vår lista, men här kommer en riktig guldlock. Vem har väl inte önskat sig en lika matt T-zon som allas vår Snygg-Lars från ICA-reklamerna.


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Överst fr vänster: Ryan Gosling, Sean Faris, Paul Walker, Santa Cruz, Simon Rex, Ryan Donowho och Snygg-Lars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback