FETHET-lista dag 5

Mina damer och herrar, dags för bokstäverna M, N och O. Vilket vi inte kunde hitta allt för många snyggingar på. OCH...Nicholas Cage är såå borttagen från min.

M
Mekhi Phiefer - Här snackar vi HET choklad på hög nivå. Och choklad med hög kakaohalt är ju den allra godaste. Han har med andra ord allt som krävs för att få mig och Joanna på fall. Fast lugn alla ni andra...vi har aldrig sagt att vit chocklad inte går hem. Men kolla in musklerna på bilden nedanför, maami.

N
Nick Zano - Hmm halvheting. Men eftersom Nicholas Cage är off the list så var vi ju tvungen att ha någon på N.

O
Orlando Bloom - Åh jag tycker han är så lik Carl Philip. Trots alla mes-roller han spelat är han ändå min favvomes. Vad är vårt ordspråk nu Joanna? "Mörka/mörkhåriga killar med mörka ögon går alltid hem". Vet inte hur många gånger jag läst det på din lista. Det går inte att förneka att karln är snyyygg.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Orlando Och Mekhi. De enda som förtjänade att vara med på bild idag. Blev en rätt kort lista idag ändå mot för gårdagens J-invasion. Åhå man blir nästan lite deppad över att se så heta människor.

Kommentarer
Postat av: Linus

grym fjortisvarning på dig carro =), såna här listor gör typ 13-14 åriga fjortisar. väx upp. =P

2006-06-25 @ 19:00:38
Postat av: Joanna

nu har jag tagit reda på prins williams hela namn. Man hinner bli gråhårig innan man läst klart det =P Det är iaf Prince William Arthur Philip Louis (Mountbatten) Windsor, his royal highness ;P

Postat av: Carro

Linus..nu tycker jag du ska sluta komma med personangrepp av liknande karaktär. Om det här är en syssla jag vill ägna mig åt, tycker jag att jag ska kunna känna mig fri att göra det! Jag lyssnar inte på folk som kränker mig, slänger ur sig morbida påståenden, eller folk jag känner egentligen inte alls vet vad det är de häver ur sig. Det var allt jag hade att säga, gör oss båda en tjänst och sluta upp med dumheterna! Det vinner alla på.

2006-06-25 @ 21:23:04
Postat av: Amanda

Vadå? Vad hände med Nicholas Cage?

2006-06-26 @ 11:22:38
Postat av: Carro

Han var helt enkelt för gammal. Fast det argumentet kanske inte håller..idag är ju Sean Penn med...=P Hmm men han är inte tillräckligt het helt enkelt ;P

2006-06-26 @ 11:36:34
Postat av: Linus

Dubbelmoralen har sagt sitt. ;)

2006-06-26 @ 12:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback