FETHET-lista dag 4

Oja, det här kanske är den bästa dagen? Nu kommer i alla fall hetingarna på J, K och L. Haha, jag och Joanna hade ett intressant resonemang igår. Jag: "Om man var gift, undra om man skulle dumpa sin man då om man fick Josh Hartnett eller Wenthworth Miller?" Båda: HYYFSAT!


J
Josh Hartnett - Jag saknar ord. Jag har varit förälskad i honom i flera år, ojoj. Finns ingen med de ögonen och de läpparna. Scarlett-bitchen kan slänga sig i väggen.
Jude Law - Här snackar vi klassiskt råsnygg. Nästan lite för perfekt utseende där.
Jake Gyllenhaal - Han har blivit het numera. Det är nåt speciellt, han verkar intelligent. Och så har han såna fina ögon.
Johnny Depp - Mannen som kan spela alla roller. Han är sofistikerat snygg och manlig!
James Dean - Du blev säkert det vackraste liket av alla.
Jared Leto - Sexighet på hög nivå. Han har också fina drag.
James Franco - Vad kan man säga? Han platsar helt klart på vår lista helt enkelt.
Jonathan Rhys Myers - Åhå, vilken blick alltså.
Jay Hernandez - Återigen, vi kan inte förneka det! Jag och Joanna har en het-choklad/sydamerikan-fetish.
Jesse Metcalfe - Åh vad jag vill att du ska vara vår trädgårskille!

K
Kevin Zegers - I Transamerica är du bara för het. Me wanna tooouch.
Kevin Costner - Den unga, om jag får be.
Keanu Reeves - Alltså han är inte heller självklar på listan. Han är också mest sofistikerat snygg.

L
Linus Wahlgren - sist men inte minst. En av få svenskar som fick vara med på vår lista. ÅÅH vad jag är kär i honom.




Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Jake, Jesse, Jude, Kevin, Linus....och JOSH.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha jaa jag tror vi måste ta å bli lite mer spontana. Det heter väl inte "dyker upp när man minst anar det" för ingenting? ;P hihi

Postat av: Joanna

hahahahahahahah carro kolla vad jag hittade. Checka in nude jude =D
http://i7.photobucket.com/albums/y282/JunkFeud/couples/nudejude4hd.jpg

2006-06-24 @ 13:37:26
URL: http://joaannas.blogg.se
Postat av: Joanna

Det gick inte med ny mail heller =(

2006-06-24 @ 22:13:28
URL: http://joaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback