FETHET-lista dag 3

Jajjamen, jag vet att ni knappt kan vänta på vad som kommer härnäst. Idag är det bokstäverna G, H och I som presenteras. Jag våndas över hur många jag kommer vilja lägga upp bilder på imorrn när J-invasionen kommer. För övrigt såg jag Scary Movie 4 igår med Fjanton och Joanna + en massa braat-bilder på Anton. Aja...nu till det INTRESSANTA.

G
Gael Garciá Bernal - Listan kunde inte börja bättre! Han är absolut dagens hetaste.
George Stults - En snubbe från Sjunde himlen. Måste vara uniformen som gör det. Killar, ni vet att vi inte kan motstå uniform.

H
Henke Larsson - Jaarå, när vi ser hans bara överkropp blir vi kära.
Heath Ledger - Dig har vi drömt om ända sedan vi såg "10 orsaker att hata dig" om och om igen.
Hayden Christensen - Något speciellt över killen som gör honom så sexigt söt.

I
Ian Thorpe - Simmaren. Ja vad säger vi Joanna? Stora fötter...stor ***
Ian Somerhalden - Har aldrig följt Lost, men killen lär vara död numera. OOHÅÅ vad het han är.


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Gael och HaydenImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic HAHA!

Ian Somerhalden och Ian Thorpe.

Alltså jag kunde verkligen inte låta bli att lägga upp bilden på Ian! Hahha vad faaan, tänkte jag när jag hittade den. Vad gör karln? Tyvärr Amanda måste jag säga, det blev ingen fantom med på listan. Den andra snubben du tipsade om såg för övrigt ut som en blandning mellan Michael Jackson, Jack White och en inte alltför het brud.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med din blogg ? de är ju bara nakna killar där :/ !? / Fundersam läsare

2006-06-23 @ 13:43:14
Postat av: Joanna

AHAAHAHAHAH =D den var bra =D stora fötter, stor *** haha! hörs sen! kram kram!

Postat av: Joanna

Men du!! Han den där gerard Butler är ju skithet. Det är ju han som är med i tomb raider =D att jag inte tänkte på han!

2006-06-24 @ 01:58:12
URL: http://joaannas.blogg.se
Postat av: Amanda

Hahah, nä nu jäklar!

2006-06-24 @ 14:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback