FETHET-lista dag 2

Jajjamen nu kommer killarna på bokstäverna D, E och F. Hade för övrigt skrivit ett långt inlägg om Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" men tekniken var inte på min sida och valde att vägra publicera det.

D
Diego Luna - Charmig och söt.
David Beckham - Han håller fortfarande. Trots att han är lite mesig sådär är han ju fortfarande het.
David Boreanaz - Mest här för att fylla ut den lite tunna listan idag och mer Joannas önskemål. Men helt o-het kan man ju inte säga att karln är.

E
Eric Bana - Känns inte heller helt självklar. Men jaa..något är det hos honom.

F
Fredrik Ljungberg - Här kommer en mer självklar. Vem minns inte tiderna på Tallskogen då jag hade en affisch uppsatt utåt i fönstret på honom. Haha det var tider det.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Diego Luna, Fredrik Ljungberg

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller andan inför nästa lista med bl a bokstaven G. Jag antar att jag kommer att finna både Gerard Butler samt Gerard Way på den :D

2006-06-22 @ 18:28:55
Postat av: whisckey sohlin

ooh

2006-06-22 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback