En dag på beachen ;)

Oh ja. Idag var en sån här härlig dag då det bara blev slappande på stranden med tjejerna. Jag och Anna vågade oss på att simma. Kallt som stryk men jag älskar att simma. Och tro det eller ej, det var en riktig heting där. Som Joanna och jag säger "mörka killar med mörka ögon, funkar alltid". Fast det är lite motsägande till det som kommer nu. Hetingen hade nämligen en bror med sig som jag inte riktigt såg ansiktet på. Han hade skägg så jag undrade om han skulle varit het utan det. "Men aldrig, värsta primitiva apan" säger Joanna. Hahaa. Hon sa nåt mer också som jag inte minns, men skitkul lät det. Härligt ytlig är hon allt.


När man kommer hem och sätter sig i soffan med Jesper säger han: "Har du tänkt på vad bebisar har ögonen långt ner i ansiktet?"

"Ehm..njäe", säger jag.

"Åh, vi måste kolla i den där roliga boken, den med alla inälvorna."

"Hum"...
("Se människan" heter den och är full av bilder på allt grejsimojs i kroppen, inklusive foster. Jesper brukar förundrat titta i den ibland.)
Sedan tittar vi på bilder av fostrets utveckling.
"Caaarrro kollaaa! Guud vilken fuul!" säger ungen. "Värsta knölskalle."

Rart med barn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback