Dirty Dancing haha

Jag fattar det fortfarande inte. JAG har tagit studenten! Det är så stort och det är verkligen blandade känslor. Kommer sakna alla älskade ungar så mycket, fast jag vägrar såklart släppa ifrån mig alla. Får jag inte med mig några då blir jag banne mig less. Åh det var en rolig dag (och kväll) igår. Hoppas på en lika rolig kväll den här kvällen och nästa med. Hur ska man sammanfatta studentfest dag nr 1 då? KUL! Blev lite dirty dancing där, men jag skyller allt på tadaa...ANTON. Nääerå. Det var hur som helst kul! Jag måste ju också säga att Torben var kvällens roligaste. Haha våran dans till Grease-medleyt slår ni inte i första taget. Han var Travolta, jag var Olivia. Åh så kul! Det blir alltid extra kul när de spelar den sortens låtar, nostalgi på hög nivå. Och "Vill ha dig i mörkret hos mig" och "ABC" det är sån musik det ska va. Däremot den där himla skiten "Boten Anna" tror jag de spelade 4 grr eller nåt. Usch den suger. Kul för folk som heter Anna kanske, men inte annars.

Jag tror nästan hela klassen var där också. Naturarna var ju inte få de heller. Innan festen åkte vi hem till Klara, jeeses vad fint hon bor. Efter åkte vi till Johannas farmors lägenhet och lånade den, de är på Gotland. Perfekt gångavstånd från stan. Jag är såå glad att jag inte tog klackar igår, då hade fötterna varit döda! Det var grymt skönt med en promenix efter 2-tiden kan jag säga. Ljust var det också, uppfriskande. Imorse när jag åkte bussen hem slogs jag av hur FINT Sverige är. Kolla 2 fjortisstudenter.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Updatering: SHIT, jag vaknade nyss. Har alltså sovit bort hela dan, vad misslyckat.

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha. Mer dirty dancing åt folket. ;)

2006-06-11 @ 00:06:02
Postat av: Dirty-Carro

Kunde inte sagt det bättre själv ;D

2006-06-14 @ 00:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback