Dirty dancing 2

Har haft kul dessa två dagar på studentfesterna. Det är såå illa att jag mår dåligt nu och måste skippa kvällen. (Nej inte bakis, sjuk faktiskt.) Folk var roliga! Men gyd så varmt det var, så mycket folk. Nu får man ju inte träffa Peter Siepen, my buddy. Näe jag överlever bra. Men alltså ANNA! VAD gjorde du med Torben igår!!? Alltså jag dog seriöst av en chock när Anton berättade, HAHAHHAHA! Du som var fullständigt nykter...inte Torben dock.

Å jag hörde ett sånt roligt citat av vår kära Carola, mouhaha. Hon skulle göra någonting och få en fjärdedel av det, men minns inte vad. "NÄE jag vägrar om jag inte får en femtedel!!" hade hon skrikit. Hon är ju till och med sämre på matte än jag.

Baah jag ville ju gå ikväll med...skitkropp som inte kan härda ordentligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback