Barnvakt och frosserier

Jepp, igår kväll blev det till att vara barnvakt åt lillen. Jesper. Snacka om att det blev chokladfrosserier också. Var länge sen, äter så gott som aldrig godis längre..knappt choklad. Men igår köpte vi en massa glass och en massa choklad. Marabou digestive, mmmm. Sedan såg vi på Kopps och jag läste Bamse för ungen. Efter det såg jag en film på 2:an. Y tu mamá también hette den och den fick Jesper verkligen inte se märkte jag. Det var med Diego Luna och Gael Garcia Bernal (het). Den var bra faktiskt, kändes så äkta. Ingen typisk amerikansk skitfilm det där inte...Jobbigt bara att de ska prata skiitfort och hur mycket som helst. Filmer på ettan och tvåan brukar man kunna lita på.

Idag ska vi hem till mentorerna med klassen. Kan bli kul, jag vet ikke.
Förresten, KILLAR är farliga.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ååååh Diego Luna!! han är ju skiiithet!! =D

Postat av: Jag

Haha mhm Dirty Dancing 2 ;P Men alltså den andra killen var hetare =D

2006-06-04 @ 12:34:37
Postat av: Anton

Haha, den filmen har jag också sett.
Verkligen INTE en film för Jesper. Eller.... ja, han kunske skulle lära sig nåt, vem vet. ;)

Gillar du Gael Garcia Bernal så ska du se La Mala Educación (Bad Education/Dålig uppfostran). ;)

2006-06-04 @ 12:46:58
Postat av: Jag

Haha näe absolut ingen film för Jesper. Han satt ju där när inledningsscenen kom och mina händer flög upp för hans ögon! =D "Men varför får jag inte se?" "Njäe.. alltså det är typ ett mord!" Vääldigt mycket naket i den filmen =P

2006-06-04 @ 15:10:05
Postat av: Joanna

Ooooh jag googlade hetingen å satan vad het han var =D Vi bara måste ta oss till Kuba! Btw. Man får hyra film gratis på tempo tills den 6/6. Vi borde hyra några st å se typ imorrn om du har tid =)

2006-06-04 @ 21:53:57
URL: http://joaannas.blogg.se
Postat av: Joanna

kolla vad jag hittade!! en josh lookalike som heter patrick lr så är det josh =P Jag kan seriöst inte avgöra =P kan du?

2006-06-04 @ 22:05:02
URL: http://joaannas.blogg.se
Postat av: Jag

Men gäller inte hyrningen när man köper nåt för nå visst mkt pengar?

2006-06-04 @ 22:25:14
Postat av: Joanna

Oj jag glömde länka bilden =P här är den http://i8.photobucket.com/albums/a19/gangstaville246/patrickbanner2.jpg

2006-06-04 @ 22:41:48
URL: http://joaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback