AJ!

Aaaaaj aaaj min mage! Var tvungen att åka till farbror doktor idag men han kunde inte säga något. De tog i alla fall tester. Det kunde vara glutenallergi eller laktosintolerans. Men proverna skulle inte åka iväg förrän på måndag, så det tar ett tag innan jag får veta. Vad ska jag göra nu då? Ligga i sängen hela dan och plågas av min dumma mage. Förstår inte varför den jämt ska hålla på så här. AJ!!!

Jag kommer ju aldrig palla att föda barn. Vad är det för snack om att rödhåriga tål smärta 3 grr bättre än andra? Måste garanterat vara psykisk och inte fysisk smärta. Eller så har jag bara så jäkla ont helt enkelt. Det kanske skulle göra dödsont på en annan, hmm?

Kommentarer
Postat av: viktoria sohlin

Laktosintolerant, haha.:D de har ju jag;) Ska vi bilda klubb eller ? Då får du god mjölk, INTE! Eller jo den är ganska god:D

Postat av: Joanna

ajajaj =/ det lät inte roligt =( undra vad det är. Var du hos doktorn i matfors? inte coolt isåfall, dem suger getpung! sjukhuset är mkt bättre! men iaf. Jag har vettuvaad nyheter =P Jag såg Samuel på stan igår med sin tjej.Grrr! Hon är lätt att bräcka dock =P tihi =) krya på dig sjukling! kram kraam!

2006-06-16 @ 20:06:04
URL: http://joaannas.blogg.se
Postat av: Carro

Näe inge kul. Ja jag undrar också =( Mm jag var i Matfors och de verkade inte alltför bra. Samuel-jäveln. Ja jag hoppas hon var en ugly bitch ;P Är du förresten ensam när du jobbar? Läste ditt inlägg. Kraam

2006-06-17 @ 16:50:32
Postat av: Joanna

Hon var en ugly bitch =P men han såg nästan mer ugly ut tyvärr. Han måste ha haft en bad hairday ;P Aaa jag är ensam en stund på slutet när jag jobbar. usch det är inge kul om det blir problem, men ganska skönt också =) Haha shit vad jag skrattade när jag läste om måsen =D fan det hade jag velat höra =P Hur mår magen idag då? kram kram

2006-06-17 @ 20:43:57
URL: http://joaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback