Åh vad jag hoppas

Mmm nu ska jag banne mig bli bra! Just nu krampar inte magen och jag behöver inte sitta halvt ihopvikt. Det är ett framsteg! Tror det beror på en massa oro. Även fast skolan är slut finns det ju en mängd andra saker man oror sig för och tänker på. Och så fort jag kommer på mig själv med att tänka på sånt hugger det lite mer i magen, så det måste vara något sånt i alla fall. Förstår inte varför jag inte kan ändå inställning till vissa saker, så kanske det skulle bli bättre.

Glömde berätta en kul grej från min och Antons promenad för ett antal dar sedan. Eller först kan jag ju berätta att jag inte alls kände igen Anton när jag mötte honom. Såg att det var en person och jag ville ju vinka, men det såg verkligen inte ut som honom. Han gick annorlunda och hade bratat till sig! BRAT-Anton! Borde nästan lägga upp bilden han skickade så skulle ni förstå vad jag menar. Sedan såg vi i alla fall en mås som trodde att den var en hund. Den skällde. Vi sa till den att den borde försöka vara sig själv istället och inte någon annan. Men dumjäkeln lyssnade inte utan fortsatte skälla. På tal om djur så är jag övertygad om att våra sköldpaddor vill ta livet av sig. De bråkar jämt och biter varandra. Och mellan det så tar de sats och åker med världens fart rakt in i glaset så det smäller. Och när de får komma och gå omkring på golvet så står den ena och går rakt emot samma dörr hela tiden. Han bara står där och trampar och trampar och fattar inte att han inte kommer komma igenom och vänder man på honom så går han bara tillbaka och fortsätter på samma sätt. Lite Carola-varning över deras intelligensnivå.

Kommentarer
Postat av: Anton

ja, det var synd om den där måsen. att han inte kunde förstå att han dög som han var. att han inte behövde göra sig till för att omgivningen skulle respektera honom. :( Ja, man blir nästan lite våt.. i ögat alltså.

2006-06-17 @ 17:34:25
Postat av: Carro

Jaa det var lite synd om honom. =( Han var ju ensam också om jag minns rätt. Stackars måsjävel. =( Och du då...Brat ;D

2006-06-17 @ 18:57:24
Postat av: hejantonjagharkomitpåengrejochdeärattduärengaylord

Asså avlid dem där jävla sköldisarna, dem är ju helt från vettet. Men du Anton, jag såg den där bilden. Asså du är fan lika bögig som Darin, just ja.. De vill du ju vara satt;D du vill ju likna han! Höhö, schysst ja är. Men vaddå? Det är faktiskt sant, Hejdå GAY-LORD

2006-06-17 @ 23:39:42
Postat av: Carro

Hahha men VICKY! Vad säger du? Skäms. Anton vill inte bli kallad för Darin, han ser det som en förolämpning. Då tycker jag vi ska acceptera hans vilja och inte komma med såna där obskyra uttalanden ;)

2006-06-17 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback