Tänk vad tiden går fort

Image and video hosting by TinyPic , en busig liten tuffing i solbrillor



Image and video hosting by TinyPic NU, så förväntansfull
 (Bilden blev konstig, för den höll på att krångla sig)


Åhåå tiden går så fort så jag bara vill GRIINA. Men det kan jag inte just nu för jag är på bra humör, tack vare Joanna. =D Hon var så rolig när vi var ut, för hon tror att det finns ett land som heter Arabien! =D Jag hoppas inte det gör det nu bara för det...men jag är nästan säker på att det inte gör det så ;)

Shit vad liten man var på den första bilden..en liten skitunge med My little Pony-nattlinne. Nu är man vuxen och snart pensionär. Snart död...;P Okej jag kanske ska lugna mig lite nu. Men jag vill veta vad jag ska göra!! Vad ska jag göra med mitt liv? Tack och lov att jag redan nu känner att jag både upplevt, åstadkommit och sett en hel del, det tar bort en hel del ångest. Men fortfarande, det är inte i närheten av allt jag vill göra och se! Jag blir så rastlös och jag kan inte vänta.


Kommentarer
Postat av: joanna

moahaha tänk att det finns ett land som heter så, iaf på film ;) tihi..Prince lawrence of Arabia! Det gills nästan säger vi ;P Jag har kommit på att du borde nog vara ganska så rastlös vid det här laget, så nu ska jag komma på en massa saker vi kan göra så du inte får hets =P Såg föresten teatern idag =) den var ju jätterolig =) "tönten från harv" haha!

Postat av: Carro

ja tönten var överlägsen...=)

2006-07-24 @ 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback