Stranden + hissning, dissning

Jaa vad ovanligt att det skulle bli stranden. Idag var det med familjen och vi kom iväg rätt sent mot för annars. Har egentligen inget att berätta, så jag tror jag ska hissa och dissa lite.

Image and video hosting by TinyPicAstrid Lindgren! Enligt mig är alla hennes verk näst intill magiska. Jag zappat en hel del när det inte finns något kul att kolla på på TV:n och när man kommer till en kanal som visar något Astrid gjort blir man alltid fast! Man märker det efter ett tag och det är lite skrämmande hur fast man blir. Att det fortfarande är roligt att kolla på liksom. Mamma berättade att när jag var liten dög inga tecknade program, Astrid skulle det vara!

En hissning till måste jag få plats för,och det blir den irländska dialekten! Såg ett program där Colin Farrell blev intervjuad och god damnit vad sexigt karln pratar. Åhh jag måste nästan åka till Irland till hösten och ragga. Se filmen Bondock Saints för att höra (och se) sexiga irländare.

Image and video hosting by TinyPic Något som är stabilt är min vardag. Det händer inget exeptionellt kul och heller inget alltför tråkigt. Stranddagarna är lite enformiga, men med rätt sällskap blir det ju kul. Jag önskar bara att det kunde hända något speciellt, som bryter mönstret.

Image and video hosting by TinyPicOvissheten om framtiden. Hjääälp vad ska jag göra till hösten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback