Jag måste råna en bank

Bahhh!!! Har nyss kollat igenom nya H&M-katalogen, där alla fiiina höstkläder finns. Vad ska jag ta mig till? Jag vill ju ha ALLT nästan. =D Fan alltså, jag har 2 alternativ som jag ser det. Antingen råna en bank, vilket kan bli lite svårt. Annars får jag sälja mig på gatan...det är lite..ehm..desperat. Men vad är jag då?Annars kan jag ju låta bli att köpa något, men det klarar jag knappast. Jag måste ju till exempel ha en jacka...man kan ju inte frysa på vintern. =) Igår hade jag ett långt samtal med Johanna och hon är lika på som jag att göra något till hösten. We're gonna make it. ;) För allvarligt, vad ska man göra här i tråkiga Sundsvall? Det är inget alternativ. Känns inte som att hon kommer dra sig ur faktiskt, så det är ju bra.

Vad är det jag alltid sagt förresten? Har Aftonbladet REDAN kommit på att Calle-Phille och Orlando är grymt lika? Seegisar. ;)

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: joanna

men jude! ska du bara lämna mig här alldeles ensam? =( Det vet jag inte om jag kan gå med på =P har iaf världens skvaller, men det måste vänta tills imorrn ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback