Jag chattade med Nick ;)

Haha fan vad jag är bra. Det var väl ca 10000 ungjäklar som gick in och chattade med Nick Schröder efter sommarlovsmorgon idag..och så JAG! =D Och det tog huuur lång tid som helst innan någon av mina frågor kom med, men jag fick svar. ;) Alla ungar frågade dumma saker om programet, men jag ville verkligen veta om han gillade rödbetor.

Fråga:Hej Nick! Gillar du rödbetor?Carro
Svar:Inte jättemycket, men det är gott till mos.Nic


Också cooolt!

Vilket slut det blev på Flyg 29 saknas då! =( Fortsättning följer...stor besvikelse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant fråga. Själv är jag inte vidare förtjust i rödbetor. Så nu behöver du inte fråga mej det...;-)

2006-07-24 @ 11:07:06
Postat av: joanna

Nääe?!?! =D faaan vad coolt =D haha men vilken fråga =P du skulle ha frågat om flyg 29. Sämsta slutet! och när kommer fortsättningen lixom?

Postat av: joanna

åå föresten! på torsdag är vi hembjuden till theresé =) Det är faktiskt bestämt, tro det lr ej ;P

2006-07-24 @ 21:03:03
URL: http://joaannas.blogg.se
Postat av: Linus

Carro vad har hänt med dig?

2006-07-25 @ 11:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback