Inte bara jag som är barnslig! ;D

Efter en skrattfyllt promenad med Joanna idag fick jag reda på något roligt. Det är nämligen inte bara jag som slaviskt följer sommarlovsmorgon på svt, med ful-roliga Nick Schröder. Både jag och Joanna älskar "Flyg 29 saknas!" Ni vet, i slutet brukar det ju vara en serie för de äldre barnen, på engelska. =P Den här gången handlar det om en grupp ungdomar som varit med om en flygolycka och blivit fast på en ö. Det är såå likt Lost. =P Kan inte hjälpa det men jag tycker det är grymt bra. ;) Roligast var nog när Joanna berättade vilka andra barnprogram hon var fast i. Haha Franklin!..Den där sköldpaddan. Vi kom också på att det går en hel del bra program på kunskapskanalen. Tittar man på något där blir man ofta fast. Sedan funderade vi på varför man inte kan se något utbildningsprogram ensam. För så är det för oss. Man blir uttråkad snabbt då. Men om någon annan sitter med och kollar då kan det plötsligt bli hur intressant som helst. Hur kan det vara så?? Många funderingar...



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kanske fulast!                                                                     Kanske bäst!

Kommentarer
Postat av: emma

Såklart man följer 29 down! Johnny och Eric är bara för snygga:P

2006-07-22 @ 19:10:15
Postat av: Carro

Eller hur ;) Kul att se att ännu fler följer det =D

2006-07-22 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback