Hemsön i mitt hjäärta

Nu har jag kommit hem från stugan, men jag skulle nog gärna stannat ett par dar till. Det är SÅÅ fint där, älskar stället. För dem som inte vet vad Hemsön är för en ö så kan jag berätta att den ligger utanför Härnösand. Där vår stuga ligger har det varit ett gammalt fiskeläge och det är en jättemysig vik med en massa sjöbodar och klippor. Ser ut som i Skärgården ungefär. Tyvärr var det ju inte jättebra väder, men alltför dåligt var det inte heller. Det blev flera långpromenader och när det inte var väder för sånt så satt vi inne i stugan och åt räckmackor och andra godsaker och en dag åkte vi in och spanade lite i Härnösand. Jag kunde inte låta blii att köpa 2 par örhängen och en väska. Men det var rea, så inga problem. Nu har jag 80 par! =D Nu måste jag snart kila också. Ska se Matildas teater. Faan jag såg skyltar nu om Nadias och Linus teater sitta kvar, men den har man ju missat vid det här laget. =(

Kommentarer
Postat av: Linus

Nej! Det är inte försent ännu! vi har föreställning både idag och i morgon i Svartvik kl 19.00. Bara att välja en och komma! =)=)

2006-07-15 @ 15:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback