Håhå halva inne nu!

JAA! Idag har jag världens fetaste smile på läpparna. Jag klarade teoriprovet idag vilket jag aldrig hade trott! =D Åh jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Trodde att jag hade läst på för lite, men mina kunskaper räckte till gott och väl. 60/65. När jag kom dit satt ett gäng andra nervösa stackare där och pinades under väntetiden. Sedan fick man gå in i själva salen, där det satt en "övervvakare" som såg så sträng ut att jag genast ville vända. När första frågan visades på skärmen ångrade jag att jag gått dit. Jag satt och velade mellan alternativen och blev under tiden ännu mer osäker på min kunskap. Det rörde ihop sig i huvudet och jag hann tänka "ahapp, det var det, nu måste jag säga till dem hemma att jag misslyckades." Men sedan kom en del frågor som jag var helt säker på och bara genom logiskt tänkande kunde jag lista ut rätt svar på de andra. När det kom upp ett "Godkänd" på skärmen visste jag inte vad jag skulle tro. Jag var till och med tvungen att fråga om det var sant. ;)

Hehe när jag gick därifrån med ett flin uppe vid öronen mötte jag en pappa med ett barn. Diskret som ungar är hörde jag när de hade gått förbi mig: "Sååg du vad glad hon såg ut pappa? Tänkte du på det?" Klart jag är glad, men jag hade varit gladare om det var körprovet jag hade klarat. När den dagen kommer då jag ska ha uppkörning ska vi inte tala om hur nervös jag kommer vara. Jag kommer inte vara kontaktbar.....hua, längtar inte!!

Kommentarer
Postat av: La principessa

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback