Grillkväll minus grillning

Pust, jag har nyss varit ute och promenerat i värmen, så nu sitter man här rätt död. Klockan är inte ens 12 och jag har redan hunnit med det. Jag vaknar tidigt jag, för solen lyser ju in i mitt rum. Aja, det blev en trevlig kväll igår hos Larsson i alla fall. Vi struntade i att grilla, för det blev ju så dåligt väder. Men några gjorde det och då satt vi och kollade på film en stund. Och tro på fan att det hemskaste av det hemska ska inträffa! Det är MIcke och Molle på tv!!! Anna vägrar att byta så jag går ner. Men jag vill ju sitta med dem så jag går upp igen och sätter mig åt ett håll så jag inte ser + att jag håller för öronen. Så får jag sitta ett bra tag och så måste jag tugga snabbt på tuggummit för att inte höra tv:n ändå! Men så händer det ändå! Jag råkar ta bort händerna och sluta tugga snabbt bara i några sekunder. Och vilken replik kommer inte? Joo..."Vi ska ju vara vänner för alltid.." DÅ är det kört. Jag förstår verkligen inte, men självklart börjar tårarna spruta. Anna och Joanna, de elakingarna, de skrattar bara, inte snällt! Killen som satt där uppe med oss, Ville, var iaf snäll och förstående. Mer än vad man kan säga om er, bitchar.

Det går i alla fall över efter ett tag och vi får syn på något MYCKET bättre på tv:n. Gael Garciá Bernal! Det var den där filmen Anton tipsade om, men vi såg bara en stund. Och där var det en Gael i typ genomskinliga kalsonger, hoho vi klagade inte. Sedan såg vi en bit på Alfie, bara för Judes skull. Vid den tidpunkten ungefär hade de andra ätit klart och fler folk började droppa in. Så då var det dags för det roligaste på den kvällen. Vänner-spelet! Det var ju skitkul. Det var tjejerna mot killarna och självklart vann vi. Man fick en massa pinsamma frågor och så gällde det att försöka lista ut hur motståndarna tänkte. Efter det blev det kubb, men jag suuuuger som sagt på det! Vi vann ändå, vi hade en stjärna i laget. Det var så förjävla myggigt ute att vi gick in sen och kollade lite på CSI. Jag och Joanna gick till Larssons rum för att skvallra lite, och råkade skrämma Emelie. Hehe, ja det var en kul kväll som sagt. Roliga människor man aldrig träffat.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jaaa du skulle ha varit med!! haha han var med sin morsa ;P värsta sweet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback