Gratis Gatufest

Igår var det invigning av Sundsvalls Gatufest. Kvällen var gratis, så det var ett bra tillfälle för oss fattilappar att passa på. Det var en hel del artister där ändå, kanske inga av kvalité men. Det var ju Rix Fm som tagit dit gänget, vad kan man vänta sig? Marie Serneholt var väl kvällens skämt kanske. Kan människan aldrig göra annat än sjunga playback? Aja, det var hur som helst en trevlig kväll. Det är ju alltid kul att träffa människor. Speciellt de från klassen som man saknat. Innan det var dags att bege sig till Joannas jobb gick jag runt en sväng på stan. Jag blev verkligen positivt överraskad av hur mycket jag INTE ville köpa. Alla reagrejer var skitfula, hiimla bra för mig. Jag ska förresten sno Sofie Fahrmans (aftonbladets modeskribent) symboler för saker jag tycker är bra, stabilt eller anus. Hon skriver bara om modesaker, men jag ska skriva om lite allt möjligt.


Image and video hosting by TinyPicGlass! Att unna sig glassar ofta på sommaren är väl ett måste ändå. Helst ska nya provas på och jag har redan hunnit med flera nyheter. Jag kan verkligen inte bestämma vilken jag tycker bäst om. Solero och olika Magnum är väl de man tar oftast. Men på torget har de god kulglass!
 
Image and video hosting by TinyPic Shakiras - Hips don't lie. Den börjar bli lite uttjatad nu, men när man hör den blir man ändå lika danssugen. Ett plus för videon också, bruden dansar ju såå coolt.

Image and video hosting by TinyPicGetingjäveln som attackerade mig igår. Den kunde inte välja något annat ställe än busshållplatsen som var full med folk heller. Där stod jag och viftade som en galning, kämpade som en tok mot det envisa äcklet. Jag måste ha sett himla ful ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback