En dag vid beachen + en giant

Det är så härligt! Hösten kom inte riktigt än ändå. Alla de senaste dagarna har det varit fint väder, men det var bara idag det blev tid för stranden. Inget bad dock, riktigt så fint väder var det inte. Jag var sugen på glass redan när vi kom dit, men vi kände oss tvugna att vänta. Efter några timmar fick jag äntligen glass och då skulle jag ha en stor en också! En giant, mmmm så gott! Hade aldrig testat den förut. Det var en stor bägare med chokladglass, med nåt gott kladd i mitten. Man borde verkligen testa nya glassar varje gång, istället för att bara ta samma gamla vanliga. Pust, det är varmt! Orkar nog inte sitta här så länge. Nu har my bitch Vicky åkt, inte coolt. Du är rolig du. ;P Jao, vad ska man göra nu då? Blev nyss en promenad också...så nu är jag faktiskt rätt trött. Ska gå och äta melon, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback